Kratek opis dobre prakse |
Projekt ERMAT se je začel izvajati z namenom povečati kompetence (znanje, veščine) starejših oseb z omejeno mobilnostjo, neformalnih skrbnikov in strokovnjakov glede uporabe podpornih tehnologij za izboljšanje kakovosti njihovega življenja. Mobilnost je pomemben napovedni dejavnik kakovosti življenja in merilo uspešnega staranja. Podporne tehnologije ponujajo izdelke, vire, metode, strategije, prakse in storitve, ki podpirajo osebe z zmanjšano mobilnostjo pri doseganju samostojnosti, neodvisnosti, kakovosti življenja in socialne vključenosti. |
Vrste okolij, v katerih se izvaja dobra praksa |
NVO, izobraževanje odraslih, zasebno okolje, socialno podjetje, zdravstveni dom, izobraževalni center – poklicno usposabljanje (terciarna raven) |
Časovni okvir za izvedbo dobre prakse |
Individualne lekcije, fokusne skupine, skupinsko usposabljanje. Časovni okvir dostave je odvisen od več dejavnikov. |
Tip udeležencev, ki jih podpira dobra praksa |
Starejše osebe z omejeno mobilnostjo. Neformalni oskrbovalci in strokovnjaki s področja podpornih tehnologij za izboljšanje kakovosti življenja starejših z omejenim gibanjem. |
Viri, uporabljeni kot del dobre prakse |
https://erasmus-plus.ec.europa.eu/projects/search/details/2019-1-RO01-KA204-063947 Končno poročilo (vse države) https://ec.europa.eu/programmes/erasmus-plus/project-result-content/359f392c-2ba5-420e-ae64-4881cdcd9231/IO4-A5_-_Final_ERMAT_Report_after_validation_sessions_-_submitted.pdf Platforma: https://www.citst.ro/projects/ermat/platform/ |
Namen in cilji dobre prakse |
(1) obveščanje o razpoložljivih podpornih tehnologijah in njihovi uporabi za posebne potrebe starejših; (2) ustvariti ozaveščenost in zaupanje za uporabo podpornih tehnologij za izboljšanje kakovosti življenja; (3) spodbujanje občutka samooskrbe in oskrbe, ki jo podpirajo podporne tehnologije; (4) vzpostavitev okolja za e-učenje za izboljšanje digitalnih spretnosti in dostopa ter podpore za ustrezno izkoriščanje podpornih tehnologij; (5) uporaba pristopa, osredotočenega na uporabnika. |
Dokazila, zakaj primer velja za primer dobre prakse |
– Sooblikovanje metodološkega vodnika v šestih jezikih – Gradivo za usposabljanje v 6 jezikih – Oblikovanje praktičnih dejavnosti usposabljanja v 6 jezikih – Priročnik za izvajalce usposabljanja v 6 jezikih – Platforma za e-učenje v 6 jezikih, vključno s priročnikom za uporabo platforme za e-učenje – Neposredna udeležba končnih uporabnikov na 3 sejah (127, 117, 130) – Izvedba dogodkov za povečanje števila udeležencev v 6 državah (142 zainteresiranih strani) – 1 znanstveno-tehnični članek, sprejet za objavo v zborniku EDULEARN 2022 (Mednarodna konferenca o izobraževanju in novih učnih tehnologijah). |
3 uporabljena ključna načela |
1. Razvoj praktičnih veščin za strokovnjake 2. Izkustveno učenje 3. Sodelovalno učenje |
Dodatne izkušnje, ki jih lahko pridobimo iz primera |
Projekt je bil osredotočen na povečanje kompetenc starejših oseb z omejeno mobilnostjo, neformalnih skrbnikov in strokovnjakov na področju uporabe podpornih tehnologij. Na učni platformi lahko učenci: – Razpravljajte o temah, povezanih z mobilnostjo, ki vas zanimajo. – Postavite vprašanja o gradivu, tečajih, dejavnostih in uporabi platforme. – Povežite se z ljudmi, ki so vam podobni, in delite svoje izkušnje – Spoznajte načine za zdravo in srečno življenje. – Naučite se postati neodvisen in samostojen. – Odkrijte, kako pravilno poskrbeti za svoje potrebe – interakcija z inštruktorji in drugimi udeleženci prek avdio-video sredstev. – Sodelujte v dokumentih tipa Wiki in delite svoje znanje z drugimi udeleženci. |
Druge informacije |
/ |