HARMONIJA TELESA IN DUHA PRI DOLGOROČNEM UČENJU (BaMhiL)

Kratek opis dobre prakse
Glavni cilj projekta je bil povečati kakovost dela in praks partnerskih organizacij z izmenjavo in razvojem idej o boljšem ravnovesju med umom in telesom v izobraževanju odraslih v poznejšem življenjskem obdobju.
Projekt je bil namenjen iskanju novih načinov združevanja telesnih in intelektualnih elementov v različnih oblikah izobraževanja odraslih ter povečanju izobraževalne razsežnosti dejavnosti, povezanih s telesom, ki se izvajajo v partnerskih organizacijah. Cilj je bil tudi spodbuditi učence, da bi v svoje vsakdanje življenje uvedli bolj zavestno gibanje in zavedanje telesa. 
Zelo pomemben element projekta je bilo ozaveščanje vzgojiteljev, učiteljev in učencev o vlogi in vrednosti harmonije duha in telesa.

Vrste okolij, v katerih se izvaja dobra praksa
Neformalno učenje, NVO, univerza, neodvisna organizacija

Časovni okvir za izvedbo dobre prakse
Vadba je osredotočena na vsakodnevne dejavnosti.

Tip udeležencev, ki jih podpira dobra praksa
Odrasli, starejši, učenci, trenerji.

Viri, uporabljeni kot del dobre prakse
Projektna knjižica:
https://ec.europa.eu/programmes/erasmus-plus/project-result-content/59d24308-e032-4cfe-a2d7-64d5f3008534/BaMhil_project_booklet.pdf
 
Videoposnetek projekta:
https://youtu.be/oiBnE5bkHrE
 
Videoposnetki za vadbo:
https://youtu.be/3uIp6SSjpdA
https://youtu.be/zYVTuxFP53s
https://youtu.be/hDwzJ2YjEqI

Namen in cilji dobre prakse
1. Več znanja, izkušenj in ustvarjalnosti vzgojiteljev v partnerski organizaciji;
2. Obogatena in razširjena ponudba dejavnosti za starejše učence v partnerskih organizacijah;
3. Večja ozaveščenost izobraževalcev in starejših učencev o vlogi in vrednosti ravnovesja med umom in telesom;
4. Povečane digitalne kompetence osebja in učencev;
5. Povečana zmogljivost partnerskih organizacij za nadnacionalno delovanje;
6. Projektna knjižica.
 
Dokazila, zakaj primer velja za primer dobre prakse
Na spletni strani programa Erasmus Plus je bil izbran kot primer dobre prakse.
https://erasmus-plus.ec.europa.eu/projects/search/details/2021-1-PL01-KA210-ADU-000034941
3 uporabljena ključna načela
1. Razvoj praktičnih spretnosti
2. Sodelovanje
3. Aktivno sodelovanje


Dodatne izkušnje, ki jih lahko pridobimo iz primera
Projekt se osredotoča na zagotavljanje orodja za usposabljanje strokovnih delavcev, ki delajo z ranljivimi posamezniki. Pri tem je poudarjeno načelo razvoja praktičnih spretnosti, ki krepi potrebo po tem, da strokovni delavci pridobijo posebne, uporabne spretnosti, ki jih lahko neposredno uporabijo pri svojem delu. Usposabljanje, ki je tesno povezano s scenariji iz resničnega sveta, povečuje sposobnost strokovnih delavcev, da učinkovito podpirajo posameznike na njihovi poti okrevanja.

Druge informacije
/

                 
Država: Slovaška