Kratek opis dobre prakse |
Glavni cilj projekta je bil povečati kakovost dela in praks partnerskih organizacij z izmenjavo in razvojem idej o boljšem ravnovesju med umom in telesom v izobraževanju odraslih v poznejšem življenjskem obdobju. Projekt je bil namenjen iskanju novih načinov združevanja telesnih in intelektualnih elementov v različnih oblikah izobraževanja odraslih ter povečanju izobraževalne razsežnosti dejavnosti, povezanih s telesom, ki se izvajajo v partnerskih organizacijah. Cilj je bil tudi spodbuditi učence, da bi v svoje vsakdanje življenje uvedli bolj zavestno gibanje in zavedanje telesa. Zelo pomemben element projekta je bilo ozaveščanje vzgojiteljev, učiteljev in učencev o vlogi in vrednosti harmonije duha in telesa. |
Vrste okolij, v katerih se izvaja dobra praksa |
Neformalno učenje, NVO, univerza, neodvisna organizacija |
Časovni okvir za izvedbo dobre prakse |
Vadba je osredotočena na vsakodnevne dejavnosti. |
Tip udeležencev, ki jih podpira dobra praksa |
Odrasli, starejši, učenci, trenerji. |
Viri, uporabljeni kot del dobre prakse |
Projektna knjižica: https://ec.europa.eu/programmes/erasmus-plus/project-result-content/59d24308-e032-4cfe-a2d7-64d5f3008534/BaMhil_project_booklet.pdf Videoposnetek projekta: https://youtu.be/oiBnE5bkHrE Videoposnetki za vadbo: https://youtu.be/3uIp6SSjpdA https://youtu.be/zYVTuxFP53s https://youtu.be/hDwzJ2YjEqI |
Namen in cilji dobre prakse |
1. Več znanja, izkušenj in ustvarjalnosti vzgojiteljev v partnerski organizaciji; 2. Obogatena in razširjena ponudba dejavnosti za starejše učence v partnerskih organizacijah; 3. Večja ozaveščenost izobraževalcev in starejših učencev o vlogi in vrednosti ravnovesja med umom in telesom; 4. Povečane digitalne kompetence osebja in učencev; 5. Povečana zmogljivost partnerskih organizacij za nadnacionalno delovanje; 6. Projektna knjižica. |
Dokazila, zakaj primer velja za primer dobre prakse |
Na spletni strani programa Erasmus Plus je bil izbran kot primer dobre prakse. https://erasmus-plus.ec.europa.eu/projects/search/details/2021-1-PL01-KA210-ADU-000034941 |
3 uporabljena ključna načela |
1. Razvoj praktičnih spretnosti 2. Sodelovanje 3. Aktivno sodelovanje |
Dodatne izkušnje, ki jih lahko pridobimo iz primera |
Projekt se osredotoča na zagotavljanje orodja za usposabljanje strokovnih delavcev, ki delajo z ranljivimi posamezniki. Pri tem je poudarjeno načelo razvoja praktičnih spretnosti, ki krepi potrebo po tem, da strokovni delavci pridobijo posebne, uporabne spretnosti, ki jih lahko neposredno uporabijo pri svojem delu. Usposabljanje, ki je tesno povezano s scenariji iz resničnega sveta, povečuje sposobnost strokovnih delavcev, da učinkovito podpirajo posameznike na njihovi poti okrevanja. |
Druge informacije |
/ |